“Lokalsi zdobywają Loversów” to publikacja, w której znajdziecie podpowiedzi, jak budować społeczności wokół swoich portali. Dowiecie się, jak robią to inni i czego możecie się od nich nauczyć.
Od kilku lat lokalni wydawcy, redaktorzy i dziennikarze głowią się nad tym:
- jak w cyfrowej rzeczywistości trafić do swoich odbiorców,
- jak przebić się z wartościowymi treściami przez ściek płynący z mediów społecznościowych,
- jak sprawić, by ludzie chcieli nam płacić za naszą pracę?
Na te pytania stara się odpowiedzieć Beata Frąckowiak – Piotrowicz w swojej publikacji “Lokalsi zdobywają Loversów”.
Czego potrzebują Czytelnicy lokalnych portali?
W książce znajdziecie omówienie badań czytelników lokalnych portali, które przeprowadzono w Polsce i Ameryce. Okazuje się, że choć dzielą ich tysiące kilometrów, potrzeby mają te same. Jakie? Przeczytacie o tym w publikacji.
Jak budują społeczności lokalne portale w Ameryce?
Czy macie zbudowaną strategię swojej portalowej marki, stworzyliście manifest swojego portalu? Nie? W amerykańskich mediach to podstawa. Pisze o tym Beata Frąckowiak-Piotrowicz w publikacji “Lokalsi zdobywają Loversów”. Znajdziecie tam kilka przykładów, które mogą Was zainspirować.
Jak społeczność może pomóc lokalnemu portalowi?
Większość lokalnych portali ma swoją społeczność, niewiele jednak myśli o tym, jak z nią współpracować systemowo i strategicznie. Podpowiedzi, jak to robić znajdziecie w rozdziale: “10 kroków do stworzenia strategii budowania społeczności wokół lokalnego portalu”
- Pracuję w lokalnych mediach ponad 30 lat. Transformacja cyfrowa jest bardzo trudnym momentem dla większości z nas. Jestem przekonana i głęboko wierzę w to, że zbudowanie trwałej społeczności wokół naszych portali nie tylko pozwoli przetrwać trudny czas, ale rozwinąć skrzydła. Dlatego zachęcam gorąco do przeczytania “Lokalsi zdobywają Loversów”. Jestem ciekawa Twojej opinie i zachęcam do dyskusji na ten temat -mówi Beata Frąckowiak-Piotrowicz.